maadelenbergh

Alla inlägg under augusti 2010

...

Av madelen bergh - 31 augusti 2010 20:22

varför ska de vara så svårt..?

Av madelen bergh - 31 augusti 2010 17:53

hejhallå! 

blev hemma idag med.

mår as illa..

så har bara tagit de lungt idag.

men blir nog skolan imorgon iaf..

har nyss ätit lite, och nu sitter jag här 

och lyssnar lite musik ska snart lägga

mig och kolla lite film.

aja, vi hörs senare!


puss



Av madelen bergh - 30 augusti 2010 21:43

blev inge pluggade de orkade jag verkligen inte haha'

kollade lite tv ist hiihi.

ska snart slänga mig i sängen och slå på en film.

mår bättre än i morse iaf så blir antagligen skolan imorgon.

sen efter hem och plugga! 

vi hörs mer imorgon

pussmadelen'


gamla goa bilder! 

         skäms hur jag ser ut men som jag sa gamla bilder!

Av madelen bergh - 30 augusti 2010 18:52

vaknade nyss.

kollade lite tv och råkade somnatill (a)

men nu är jag iaf vaken!

ska snart käka lite sen blir de nog att plugga lite.

sen blire nog att sussa för min del.

vi hörs senare/imorgon.

pussmadelen'



   sötnos min

Av madelen bergh - 30 augusti 2010 14:47

blev att vara hemma idag :/

mår illa och magen är helt konstigt..

ska lägga mig tidigt ikv så kanske jag

blir lite bättre till imorgon.

idag har jag bara vilat kollat film

och pluggat lite. ska snart lägga mig och kolla

lite film igen sen blire nog mer plugg.

vi hörs senare

pussmadelen


  

  alla har ju varit små hiih'

Av madelen bergh - 29 augusti 2010 21:48

       jag - fia - tilda

 


saknar sommaren!

alla minnen. 

bäästa sommaren i mitt liv!



Av madelen bergh - 29 augusti 2010 20:07

och så klart så blev bion inställd :/

aja de får bli en annan dag ist.

kom iaf nyss hem satte mig här lite

men ska snart göra lite varm obo'y

och kolla lite film.

imorgon skolan igen bläääää

hoppas veckan går fort så de blir

helg snart igen! 

jajuste, har ju massa läxor till torsdag

och fredag också :s kan inget så de

blir väl en plugg dag imorgon! :/

aja, nu ska jag göra lite obo'y

hörs imorgon 

pussmadelen'


Av madelen bergh - 29 augusti 2010 17:41

nyss kollat lite film, & nu lyssnar jag lite musik

och ska snart fixa till mig lite sen blir bio.

vi hörs efter den! 

pussmadelen'





Ovido - Quiz & Flashcards