maadelenbergh

Alla inlägg under september 2011

Av madelen bergh - 29 september 2011 15:02

kände mig sjuk igår med så visste inte om jag skulle gå till skolan 

+ att jag skulle åka och rönkas som jag inte ville!!
men då ringer syster och säger att jag ska dit och att hon sktjussar dit mig

så de va bara att gå upp och duscha sen iväg till sjukhuset!
va verkligen skit nervös! eftersom jag HATAR sjukhus. usch säger jag bara!
men de gick bra faktiskt. haha..

sen vidare hem och böt om sen till skolan!
som jag inte varit i på hela veckan..saknar de faktiskt lite.

nu har jag precis kommit hem iaf och dunkar lite musik! yääääää

och precis slängt iväg ett sms till mammsen att jag tycker vi ska

åka till borlänge! så nu hoppas jag på de när hon kommer hem! hihi

skulle egentligen behöva plugga men NEJ JAG ORKAR INTE.

hehe ojj nu blev de visst typ en berättelse menmen ;)


denna goding blev iaf med mig hem igåår när jag oxå va i kupolen heh (a)   

Av madelen bergh - 28 september 2011 13:04

inte alls pigg idag heller..! 
de är så jävla tråkigt att bara sitta hemma, hatar de!

så imorgon går jag nog till skolan iaf.

ska väl försöka plugga lite oxå om jag orkar nu

när jag ända bara ligger här hemma.




   nya saker som verkligen behövs!!!!

Av madelen bergh - 26 september 2011 21:27

skolfotot blev inte alls bra!

och såklart så ska han som tar kortet stå och 

göra massa grimascher så man gör fula miner -.- kul!

aja efter skolfotot drog jag hem och sov!
nu sitter jag och funderar om jag ska lägga mig och sova.

fortfarande ont i huvet och halsen.. 

så vi får väl se om de blire ngn skola för mig imorgon.


 snabb bild från i morse.

Av madelen bergh - 26 september 2011 07:58

igår blev de till kupolen med elinor och jonas!
blev ett par örhängen och två nagellack med hem.

nu ska jag snart dra till skolan, mår inte alls bra idag

men drar dit och tar skolfotot sen drar jag nog hem..!
 


Av madelen bergh - 21 september 2011 12:22

 

duschat, slängt upp håret i en boll ska snart käka lite!
sen drar jag ner på stan och möter upp brudarna sen vidare

mot borlänge för massa shopping!

Av madelen bergh - 19 september 2011 08:00

orkar verkligen inte gå till skolan!
de är kallt och regnar! 

men får väl försöka dra mig dit iaf.. 

tur nog inga dryga lektioner idag.

de va allt jag hade att säga hehe!


    

Av madelen bergh - 17 september 2011 21:36

precis kommit hem från säter!
varit och grattat min kusin!  

så just nu är jag svin trött & ska snart

kura ner mig i sängen och glo lite tv! 


   en bild från igår!

Av madelen bergh - 14 september 2011 17:00

hejsan!
idag blev de ingen skola för mig..hade så jävla ont i huvet

men nu börjar de bli bättre iaf!

har precis städat klart, så ska väl sätta

mig och göra lite matte snart! *suck*

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards