maadelenbergh

Alla inlägg under juli 2011

Av madelen bergh - 25 juli 2011 21:25

som jag alltid säger nu va de läneg sen jag bloggade haha!
men jag bloggar ibland när jag har lust hehe.

grönan blev iaf as najjs!

igår blev de hem till kjell på kvällen, blev ut i skogen

på en vandring efter svamp hehe ;)

men idag har jag typ inte gjort någonting chill dag!
nu sitter jag och lyssnar lite musik.

imorgon drar jag till pappa för att hjälpa han måla om huset!
och hoppas att jag får MYCKE pengar hehe ;)


haha!


Av madelen bergh - 19 juli 2011 20:38

jadu..nu vare allt för länge sen jag skrev! 
men på sommarlovet har jag inte tid att sitta vid datorn ;)
då händer massa annat kuligt med vännerna!
laddar väl upp lite bilder från några stunder ;)
nu har jag iaf kommit hem från en sväng hos syster&jonas!
och imorgon blire grönalund med mamma, matilda & carina! najjjjjjjs!!


         

Av madelen bergh - 6 juli 2011 13:56

vaknade typ 12!
gick upp och skulle laga cykeln eftersom de är punka.

satt på nå lagnings skit sen drog vi in för att pumpa den

men när vi kom hem igen vare punka IGEN så de va bara att

laga skiten igen så snart ska vi in igen och försöka pumba hehe...

sen blire att duscha och käka sen drar jag in till matilda och issa

 med de blire nog mer folk oxå? ;) vi får se!


jag bara älskar bilden!    

Av madelen bergh - 5 juli 2011 21:53

blev att sova ganska länge idag sköönt vill jag lova!
gick jag en ganska lång promenad med mamma

sen blev de hem och laga cyklarna lite käkade sen drog

jag hem till matilda. drog nästan direkt ner till knutsbotjärnen 

dit issa oxå kom ;) badade lite faktiskt rätt skönt hehe :)

vid typ 7 drog jag mamma och kjell till elle och jonas och grillade lite

suuuuper gott!

nu sitter jag här och lyssnar musik men ska snart lägga mig och kollar lite film!

puss!


   någon sötnos som lekt lite med min kamera? ;)

Av madelen bergh - 5 juli 2011 00:20

idag blev de en matilda dag!
drog ner på stan och kikade lite sen köpte glass!

hem kollade lite tv, sen drog vi hem till felix där simon oxå va

sen blev de ner på stan igen för dom skulle köpa godis haha ;)
sen vid 11 drog vi hem :)
nu sitter jag här och har ont i magen... vet inte varför..

ska nog sitter här ett tag till sen blire att sussa!



Av madelen bergh - 4 juli 2011 13:28

ludvikafesten har varit gryyyyyyymm!

fredan blev de lite käk före hos issa sen gick

vi ner till stan och rööjjjjdde!

sen lördan blev jag och matilda hos henne sen skulle vi ner på stan

fast vi fasnade lite hos felix dit marion oxå kom sen ;)
sen ner mooooot stan!

idag vet jag inte vad som händer, ska nog in och tränar lite senare!


   yääääääääh

Ovido - Quiz & Flashcards