maadelenbergh

Alla inlägg under november 2010

Av madelen bergh - 30 november 2010 20:29

jag visste inte att du hatade mig så mycke..?

du lovade mig en sak.

men höll de verkligen inte..

och nu till och med tagit bort mig överallt?

hm..

Av madelen bergh - 30 november 2010 17:33

ätit, sovit osv..

så nu mår jag lite bättre.

ska snart försöka plugga lite

sen kolla på ngn film eller så.

imorgon blire nog skolan iaf.

pussmadelen'


  

Av madelen bergh - 30 november 2010 10:17

                9E bästa klassen någonsin! hihi



 blev ingen skola för mig idag..

skit ont i huvet.. sjukt drygt!

ska snart upp och knarka lite ipren

och äta ngt och hoppas att de kanske 

blire lite bättre iaf..

skriver nog lite senare

puss

S&D

Av madelen bergh - 29 november 2010 16:30

S&d idag då!

blev väl att klä ut sig lite iaf

va väl inte direkt sune & doris kläder

men skit samma..haha.

masssssa bilder kommer senare!

kanske ikv om bella skickat dom ;)

kom hem för ett tag sen.

skulle egentligen behöva plugga men

jag orkar seriöst inte..bllääää

och såklart så börjar man bli förkyld..drygtdrygt&drygt!

nu ska jag lägga mig i soffan och kolla

på lite tv..skönt!

skriver senare!

pussmadelen'


  

S&D

Av madelen bergh - 28 november 2010 18:37

typ vid två tiden åkte jag & pappa

till smb och fixade ngt. 

sen drog jag till mammas jobb lite

för jag väntade på att matilda & sofia

skulle komma hem.

sen drog jag dit när dom kom hem

dom käkade sen drog vi ner på julskyltningen lite.

blev lite köp:

äpple med knäck (som vanligt) hihi.

hudfärgade strumpbyxor

örhängen

& lite ögonskuggor.

nu har jag nyss kommit hem

och håller på att kolla på kläder till s&d imorgon.

sen ska jag fixa lite eftersom elle har bakat mummms!

skriver senare

pussmadelen'



lite bilder som blev tagna idag

inte så fina osv.. men ändån ändå.

              

Av madelen bergh - 27 november 2010 20:50

sitter & pratar med min älskade sofia

hihii vi är så bääst! 

nu ska jag kolla på film

sen sussa

puss


      awww vad sööt du är sofia!hihihi

Av madelen bergh - 27 november 2010 16:54

sitter i skogen.. haha.

eller ja söderbärke men de 

är ju samma sak.

imorse bar det av mot nisses

med karin,johanna, jenny & små tjejerna.

dom köpte väl massa jul saker osv.. hihi

åkte hem käkade lite och så.

sen gick jag och pappa upp till farmor

snacka om att de va kallt!

höll på att frysa ihjäl men nu fick jag mig iaf

en lång promenad bra de (y)höhö.

men nu är jag iaf hemma.

ska snart äta lite sen blire nog tv.

kanske skriver lite senare får se.

pussmadelen'


  

hhihih bus på g

Av madelen bergh - 26 november 2010 16:02

håller på att packa ihop lite saker.

snart kommer mamma och hämta 

upp mig sen sktjussar hon mig till pappa.

får se hur länge jag är där kanske åker hem imorgon.

men de visar sig.

men nu lär jag nog skynda mig annars blir

hon nog lite surig hihi (a)

skriver mer ikv.

pussmadelen'


  

utan smink..liten snabb bild bara .. haha

Ovido - Quiz & Flashcards