maadelenbergh

Alla inlägg under januari 2011

Av madelen bergh - 31 januari 2011 20:45

nu har jag börjat lite på uppsatsen iaf.

känns faktiskt ganska skönt!
nu ska jag lägga mig och sova tror jag..
jag är öm i hela kroppen känns som att jag har kramp eller ngt..

de gör så sjukt ont..

vi hörs mera imorgon

 puss


  

haha min lilla gulliplutttii!

Av madelen bergh - 31 januari 2011 18:48

måndag.

å så klart skolan..

men jag överlevde allt.

& sista lektionen blev inställt för att

astrid skulle ngn stans!
wööö! första gången vi fick håltimme

eller ja sluta tidigare! sköönt.

nu har jag nyss käkat lite tacos hihi mumms!
nu hade jag tänkt att börja med uppsatsen

men jag vettefan asso om jag orkar hehe (a)

vi får se hure slutar.

puss


  

min sötnos! 

Av madelen bergh - 30 januari 2011 21:30

  

kollar jag på bäääääääck!
snart blire nog att sola lite

sen suusssa!
pusss 

Av madelen bergh - 30 januari 2011 20:12

snacka om att dagen har gått fort!
åkte till smb köpte lite saker till rummet osv..
blev lite fel tavlor så åkte tbx och bytte.

så nu har jag satt upp nästan alla korten (y)

kommer kanske bilder på rummet imorgon hihi!

nu kollar jag påå solsidan sen blir nog att

börja på uppsatsen om jag orkar.

imorgon skolan -.- blääääääää!

tråkigt som sören!
haha ja juste jag & matilda ska ha gympa lektion

imorgon höhö najjs ;)

nä nu ska jag springa & hämta en macka!
hihi puss!
    

måste verkligen färga mitt hår nu!
ska bli lika mörkt som på bilden (y) 

Av madelen bergh - 30 januari 2011 12:05

nyss färgat mammas hår (y)
duktig jag är muha ;)
fixar mig lite nu, snart åker vi

i väg & handlar lite behövliga saker

till mig rum sen blire nog att hälsa
på gammel mormor.
får se vad som händer senare ikv

blir nog bara tat lungt som vanligt hääh (a)
nä nu ska jag kila
puss 


Av madelen bergh - 29 januari 2011 22:24

  

winter's bone

yes den filmen blev de å kolla pWINå med sofia! 
faktiskt ganska bra lite märkligt slut tycker

jag de va om jag får säga de själv,

fast resten av filmen va bra! ;)

kom iaf hem för ett tag sen.

käkade lite & nu sitter jag här lite

ska snart lägga mig & kolla på lite tv sen blire sussa.

puss på er! :)

Av madelen bergh - 29 januari 2011 16:20

blev en mys kväll med sofia matilda & issa igår! hihi.

vaknade typ 11 imorse, upp käkade sen drog vi till gymmet

va där ett tag sen hem och ut och gick lite, tog mig en lång

skön dusch sen nyss käkat lite!

nu drar jag in till sofia sen vidare ner på bio!

hörs senare!

puss 


  

bjuur på en fulis

Av madelen bergh - 26 januari 2011 19:21

marion du gör verkligen skolan rolig.

hähähä lite bus blev de allt idag mää! (a)

skön dag faktiskt!
teknik

slöjd

musik & iup hähä.

drog till stan med sofia matilda & elin

efter skolan käkade lite där sen drog

dom och simmade och jag gick till mamma.

har försökt plugga lite men jag har nixsom inte

riktigt ork som vanligt hihih (a)
meeeen snnnart ska jag plugga! hoppas jag...

aja hörs senare

pussss 




   

miiin söta myran!   


Ovido - Quiz & Flashcards