maadelenbergh

Alla inlägg under juni 2010

Av madelen bergh - 30 juni 2010 22:19

trött och mår fortfarande dåligt.. vill verkligen inte bli sjuk nu.
sjukt ont i magen osv.. men jag måste må bättre tills imorgon dåre

blire ludvikafesten med tjejerna.

nääj nu går jag nog & lägger mig, sov sött! 

pussmadelen' 


 now it's really summer!

Av madelen bergh - 30 juni 2010 12:18

hallojjii. får blir ett snabb inlägg för jag orkar inte just nu..

igår va ja med elin badade och hade massa skoj.

la mig ganska tidigt mådde inte så bra :/ 

vaknade för en liten stund sen och mår lika dåligt..

aja hoppas att jag blir bättre till imorgon iaf för då blire ut

och äta med tjejerna, har saknat er så mkt nu! 
hoppas på en toppen dag! (: 
nääj nu orkar jag inte skriva nå mera..

här kommer lite bilder iaf :)


pussmadelen' 


                                                   och allt fick sluta med en bild på min sötiiis haha

Av madelen bergh - 28 juni 2010 00:02

inte skrivit på länge .. jag vet! 
men inte haft varken tid elr lust.
men nu tog jag mig lite tid att skriva lite (:
igår blev de att ta 18:05 tåget till söderbärke med elin och olivia

där mötte vi först upp viktor sen gick vi och mötte isak gick hem

till han ett tag sen vidare ner till hagudden (stavningen?)

dit amanda och jesper också kom lite senare :)

men blev typ upp äten av all mygg så vi gick upp till isak ist,

där vi kollade på film. sen vid halv 12 tiden kom olivias mamma och

hämtade henne, och dom va så snälla och skjutsade ner mig och elin till pappa

så vi slapp gå (a' haha. sen somnade vi typ på en gång? haha

imorse sov vi ganska länge upp käkade lite frukost sen cyklade vi ner och 

badade lite, faktiskt riktigt skönt! hiha'  sen blev de tbx till pappa och käkade

lite sen hem till ludvika igen.

vi hade tråkigt så vi cyklade och badade igen , inte lika varmt som

hos pappa men de va varm haha (:
sen skulle vi försöka hitta till sligen men de gick inte så bra hahahha

cyklade cyklade och cyklade men kom typ ingenstans men till slut hittade

vi fram och då vare bara hela vägen tbx hahah, aja har varit en toppen dag iaf!
tack för idag och igår alla! <3 


pussmadelen'


& här kommer lite bilder från midsommar haha.


        haha ja lite fluuumkort!

Av madelen bergh - 26 juni 2010 13:55

grillade först hos matilda med hon och fia sen blev de att kolla på ngn film.. haha
sen drog vi hem till mig och va ute och busade lite och badade haha faktiskt

mitt första dopp.. skit varmt vare också! tog lite bilder och dom kommer sen,

för nu ska jag äta lite sen packa ihop lite saker sen åker jag nog med

elin till söderbärke? aja vi får se hur de blir, ska kika nu iaf.
tack för den super roliga kvällen igår tjejer! jag älskar er<3

pussmadelen' 

Av madelen bergh - 25 juni 2010 16:13

snart drar jag in till stan och grillar med matilda och fia, 

sen blire nog en vända till stan? hih' mys tjejer!
nepp nu ska jag fixa mig de sista, hörs imorgon!


pussmadelen' 

Av madelen bergh - 24 juni 2010 19:29

heii

länge sen jag skrev nu..jagvet.
men nu är flytten klar iaf, så ja nu bor vi i sörvik

därför har jag inte haft nå internet, fast de har jag inte nu heller

egentligen men mammi hade något så de funkade :D!
så passade på att skriva lite nu (: hihi'

imorgon äre midsommar? och då blire att hitta på ngt med tjejorna?haha.
hoppas vi hittar på ngt skoj iaf!
idag har jag inte gjort mkt alls, vaknade ganska sent duschade och

kollade lite tv, sen blev de ut och sola lite men inte blev jag nå brunare :o

jaaa nu kommer jag inte på ngt mera att skriva hähä

skriver kanske imorgon?

hare toppen!

pussmadelen'


blev att ta lite kort när jag ändå hade tråkigt.

               


Av madelen bergh - 21 juni 2010 19:44

duschade fixade mig osv..
sen var jag och matilda barnvakt åt benjamin och max

så vi va i stadsparken och dom lekte väl och vi solade lite :) haha.

sen gick vi till mattias och gjorde några test, gick faktiskt ganska bra

den här gången haha. sen vid halv 6 typ gick vi hem.
så kom hem för ett tag sen nyss ätit lite och nu funderar jag på

att springa lite, fint väder så varför inte?
men vi får se hur de blir med den saken hiha'

imorgon blire att flytta allt exakt allt i huset, så i natt blire sista natten

i de hära huset :/ tråkigt!  men de blir nog bättre där hoppas jag! (:

nej nu tar jag mig nog en spring tur,
vi hörs!


pussmadelen'



hahah ja jag ser helt cp ut

   

Av madelen bergh - 20 juni 2010 23:47

ja lite presenter har jag allt fått, och dom har varit jätte fina :) hihi

men bilder på dom kommer senare haha.
men vi flyttar nog på tisdag så resten av släkten kommer väl

senare och firar mig där.
nyss kollat på lite tv men nu sitter jag och lyssnar på lite musik

och snart ska jag väl lägga mig och kolla på lite tv igen (:

imorgon blire nog att åka till huset och börja plocka upp massa saker.

men nu ska jag nog lägga mig och kolla lite tv
hare bra!

pussmadelen' 

Ovido - Quiz & Flashcards