maadelenbergh

Alla inlägg under september 2010

Av madelen bergh - 30 september 2010 18:13


bara för att jag har tråkigt.

--------------------------------------------------------  


jag ångrar att jag träffade dig.

Av madelen bergh - 30 september 2010 15:10

åkte hem från skolan vid 11 typ.

mådde inge bra alls..

så har legat och sovit lite så nu

är de lite bättre.

håller på att packar lite eftersom

jag inte har gjort de än haha.

som jag redan sagt 12 i kväll

åker vi till ullared! :D

& kameran hänger med så de 

blire nog säkert massa kort! :)

nu ska jag packa ner de sista 

sen lägger jag mig nog och vilar

ett tag till.

men jag skriver innan jag lägger mig.

pussmadelen'

 

fick blir en liten ego bild också (a)      

Av madelen bergh - 30 september 2010 07:15

orkar inte göra någonting..

ska väl snart dra till skolan.

men mår riktigt piss.

så får väl se om jag orkar

vara kvar hela dagen.

i natt åker vi till ullared! 

kommer bli suuuuuper! hihi'

men jag skriver mera när jag

kommer hem från skolan

pussmadelen'

Av madelen bergh - 29 september 2010 16:08

kom precis hem från skolan.

ska snart äta ngt sen plugga..

är så jävla hungrig eftersom maten

i skolan tog slut innan vi hann ta! 

så vi får vänta ett jävla tag och de ända

vi fick va. iskalla bröd och kalla korvar..! 

jävla skit skola!

aja, nu ska jag ta mig ngt att äta sen

ska jag plugga lite engelska.. :/

btw, imorgon kväll vid 12 drar jag till

ullared så blir inge bloggande på fredag

och lördag hihi'

Av madelen bergh - 28 september 2010 18:14

igår hade jag inte alls blogg lust va jätte trött så somnade på

en gång när jag kom hem från skolan..

men iaf igår fyllde SÖTASTE jenny år! 

GRATTIS! hoppas du fick en bra födelsedag! 

älskar dig vännen<3

             

Av madelen bergh - 27 september 2010 18:52

glass och idol! 


puss

Av madelen bergh - 26 september 2010 21:17

ligger och kollar på lite tv.

men ska snart sussssa

hör's imorgon

pussmadelen'


  

 gammal bild!

ska jag ha rött 

eller mörkt??


   

Av madelen bergh - 26 september 2010 18:22

    

de är bara du som förstår mig!


har nyss fixat lite på mitt rum

så nu ser de iaf lite bättre ut haha.

ska nog ta mig en promenad sen

blire att kolla på ensam mamma söker (a)

sen ska jag slänga mig i sängen är 

skit trött verkligen! 

hör's mer senare!


slängde in en låt också

Ovido - Quiz & Flashcards