maadelenbergh

Alla inlägg under mars 2011

Av madelen bergh - 31 mars 2011 20:53

hatar torsdagar!

dryga lektioner, 3st 100min blllee.

kom hem vid 4 tiden, la mig i sängen å pluggade

lite men såklart somnade jag! hehe

har iaf pluggat lite idag (y) känns som att vi har

hur mycke som hälst justnu. hinner fan inte med..!

men försöker iaf så mycke jag kan hääh.


  grattis på födelsedagen bästavän!
  jag älskar dig!

  hoppas du fick en bra födelsedag! 

    

Av madelen bergh - 30 mars 2011 16:24

fyyfan vilken natt asso! 
vaknade av att jag höll på å frysa ihjäl

på med raggisarna och en tjocktröja och även

en filt + täcket ändå frös jag :o
+ att jag hade satans ont i huvet så tror jag hade feber.

men nu äre över iaf som tur är (y)
kom hem från skolan för inte så länge sen

ganska skön dag faktiskt!

nyss käkat lite & nu sitter jag här snart ska jag

sätta mig & plugga lite.

sen får vi se vad som händer senare.


   

inte världens bästa bild men iaf

dagens outfit!
 

Av madelen bergh - 29 mars 2011 18:26

mamma trodde vi skulle till doktorn halv 9 så då stannade jag hemma 

sen visade de sig att de va kvart över 11 så då tog jag lite sovmorgon ;)skönt!

åkte dit gick faktiskt ganska fort.

sen till skolan, hade matte & språk sen drog jag hem.

kom hem somnade en snabbis hähä (a)
käkade typ nyss och nu sitter jag heer och nördar som vanligt -.-

skulle egentligen behöva plugga men jag har ju såklart

glömt allt i skolan hehe! 

nä nu ska jag snart hoppa in i duschen

sen målanaglarna och lite så hihi.



  älskade sommarkvällar med dom bääästa!

Av madelen bergh - 28 mars 2011 17:15

kom hem från skolan för ett tag sen.
ganska seg dag. men gick väl.

nyss käkat lite vitlöksbrönd hihi mummmssiigt!
nu sitter jag här och nördar och är super GLAD 

eftersom att min mobilen har startat !! :DDD wiiiie


lite bilder från lördags, inte så många men får duga!

     

  även lördagens outfit!

Av madelen bergh - 27 mars 2011 17:01

tagit mig lite glass

å nu kryper jag ner i sängen 

å kollar på lite film!
segasööndagar 

Av madelen bergh - 27 mars 2011 13:56

precis kommit hem från ett behövligt gympass! 
så himla skönt å träna verkligen!  

nu ska jag hoppa in i duschen sen blire lite käk.

få se vad som händer resten av kvällen.
kvällen hos bella igår va super mysig dock blev

jag depp efter halva tiden typ...min mobil vara dog

helt jävla sten död! vet inte vad som hände..

får inte igång den nu heller..buuhhuu min älskade mobil :'(
så nu har jag ngn ful totch mobil som jag inte fattar ett piss av..

verkligen inte min dag igår..menmen!

lite bilder från igår kommer senare.


   

Av madelen bergh - 26 mars 2011 18:51

duschat, fixar mig & allt de dära!
nu när som hälst drar jag iväg hem till issa

dit alla mina älskade vänner oxå kommer!♥

vi ska väl äta, spela massa spel och ha allmänt roligt!
+ att de ä earth hour halv 9 så då blire att tända massa ljus ;) myyys! 

hihih aja nu har jag inte tid å sitta här mera.
btw, kameran hänkar så kommer säkert bli lite kort :)


    

nuu hem till denna sötiiisen!

Av madelen bergh - 26 mars 2011 09:54

morsssnnigkorsnniing!

vaknade typ 9 jobbigt tidigt -.- men kunde inte somna om..

nu sitter jag här med ett uppsvällt öga hahaha skit najjs
eller inte.. såå fult! hähä
men iaf fixar mig lite smått.
senare drar vi till norberg & skulle kolla på ngt men 

kommer inte ihåg vare va (a)hehe
sen blire iaf hem och fixa sig lite sen bär det av mot bells!




   

gammla goooa tider eller vad säger du elin? ;)

Ovido - Quiz & Flashcards