maadelenbergh

Alla inlägg under april 2011

Av madelen bergh - 29 april 2011 07:09

fotbolls träningen i onsdags gick sådära :/
går inte spec bra i början...hehe

igår iaf efter skolan åkte några ner på stan

till mini cirkusen och skulle träna lite hehe.

dock blev de inte så mycke eftersom de va inga som var med.

sen blev de hem och färgar håret (y)sen senare kom tildis på besök hihi.

busare lite osv.

och idag FREDAG och de betyder HELG! :Dhihi

men sitter här med mitt onda finger som svider..

när jag skulle platta håret nyss så råkade jag stoppa

in fingret mellan platttången :( hehe klant!
men nu ska jag stänga av datorn och snart kila iväg till bussen!


   

Av madelen bergh - 27 april 2011 15:31

precis kommit hem från skolan.
riktigt chill dag

teknik

slöjd

musik

iup

nu lyssnar jag musik och ska snart

ta mig ngt att äta, sen senare blire

fotbolls träning :o
har inte spelat på ett år om inte mer

så är sjukt nervös! :o

btw, & idag fick vi våra klasströjor

riktigt myssiga!


   

myser i min älskade tröja!  

Av madelen bergh - 27 april 2011 07:10

tjenare!
nu sitter jag här och nästan är klar

och ändå äre 20min kvar tills jag ska gå till bussen! 

så nu ska jag lägga mig i sängen och slappa ett tag till hihi.



Av madelen bergh - 26 april 2011 20:26

första skoldagen idag då efter lovet!
faktiskt riktigt roligt att träffa alla

rätt chill dag oxå, najjs!

efter skolan tog jag bussen hem sen 

drog vi till bärke för att gratta pappa! grattis! :)
nu har jag kurat ner mig med täcket i soffan och

lyssnar lite musik!



sötnosar!



Av madelen bergh - 25 april 2011 22:38

har verkligen inte orkat bloggat! 
har faktiskt inte haft tid eller ork.

solat & varit med mina älskade vänner!

idag drog jag iaf en snabb vända till borlänge

för att köpa present till pappsen.

blev väl ngt litet köp men inte så mycke.

efter drog jag till jenny fia & annica

köpte glass och lite så hihi! göttans vill jag lova!

men usch vad snabbt lovet har gått! vill ha mer lov! :(

men ändå roligt att träffa alla imorgon! längtar ändå lite (a)


fias älskade kokkkkkkkosbollll.



Av madelen bergh - 23 april 2011 10:36

inte blivit nå uppdatering dom sista dagarna

men nu drar jag snart till pappa och kekar påskmat

och så med massa folk sen får vi se om jag kommer hem ikv!
skriver senare! 


 

Av madelen bergh - 20 april 2011 21:07

dagen i borlänge bra najjjs!
blev dock inge mycke shoppning

1byxdress

2 bhar 

slänger nog in bilder imorgon.


imorgon blire matilda och kasnke elin.

får se vad som händer bli säkert stan och lite så (y)
kom ju faktiskt hem med 500kr kvar, har då aldrig

hänt förut haha!

hörs mer imorgon 


   hehe gammal bild å så  

Av madelen bergh - 20 april 2011 11:19

duschat fixat mig och allt så

nu drar jag snart in till stan

sen drar vi vidare till kupolen (y)

skriver när jag kommer hem


♥ 
 

Ovido - Quiz & Flashcards