maadelenbergh

Alla inlägg under juli 2010

tv

Av madelen bergh - 31 juli 2010 20:02

nyss ätit lite och nu ska jag lägga mig och kolla på lite tv/film

hörs imorgon.

pussmadelen'


hihi japp myskläder på

        

Av madelen bergh - 31 juli 2010 12:24

satt nyss och tänkte lite.. gud vad fort sommarlovet har gått egentligen..

och snart börjar skolan igen :o fy... måste göra ngt bra av de som är kvar nu!


nyss vaknat elr ja de va typ en timme sen kanske?..

ska snart hoppa in i duschen sen fixa mig lite.

inga planer alls för dagen..så ja får väl se vad som händer.

pussmadelen'


bildirepris

  



Av madelen bergh - 30 juli 2010 20:50

för de första, sött inlägg andreas haha (a' :)

aja iaf, issa & marion åkte precis hem, haft en jätte rolig kväll/natt!
igår kväll kollade vi på massa skräckisar kommer inte ihåg vad alla heter men

trore va , the collector, the crazies, the echo ja ngt sånt ;) hähä'

somnade väl ngt vid 4 tiden och vaknade ngt vid 12 haha.

ja sen har vi bara latat oss hela dagen.. sitter här och känns som att klockan

är typ 4 men ja hon är ju fan 9 tiden har gått jätte fort :o

men nyss tog vi oss en liten promenad iaf skönt att få komma ut lite också.

måste väl ta ngt att äta nu har inte ätit ngt idag typ förutom glass?haha'

skriver kanske senare.


pussmadelen'


lite bilder från dagen/kvällen

  

söta marion

      

    

   osminkad!  osminkad!



jag älskar er tjejer! ♥



Av madelen bergh - 30 juli 2010 00:26

   Hej jag är bäst! //  a



Av madelen bergh - 29 juli 2010 17:26

kollade nyss på farmhouse... usch äcklig film :s

iaf ikv kommer nog issa marion och tilda hit :D

kolla film och lite så sen sover dom här trorja? haha'

haha ja ngt sånt iaf. blir nog en toppen kväll/natt med tjejorna!

men nu måste jag fixa lite saker.

hörs kanske senare!


pussmadelen' 


   så söta så!


Av madelen bergh - 29 juli 2010 12:49

jajamän.. igår kväll kom tilda och issa hit och kollade på lite film.

the human centipede blev de, inte för jag såg så mkt men de jag såg tyckte

jag faktiskt inte att den va så jätte äcklig som alla säger haha.

imorse blev de iaf iväg och klippa sig, jag vet inte riktigt hur de blev..

men ja de får väl duga hähä' 

nyss varit ute och målat lite staket men nu sitter jag här lite men ska

snart äta ngt trorja. 

ikv vet inte vad som händer? hörde ngt om att alla tjejer kanske skulle träffas?

hoppas iaf på en till lyckad kväll! :)

nej nu ska jag städa lite här :/ hörs ikv.


pussmadelen'


   mina gullungar!

Av madelen bergh - 28 juli 2010 19:36

ahh.. rubriken säger exakt vad jag har! 

har ingenting att göra alls :/ 

värkar inte som att de blir ngt ikv heller? hmm.. tråkig kväll !?

nyss ätit lite mummsii tårta inte för att jag blir smalare av de men...ahh

& såklart så blev de nåra bilder också hähä'


pussmadelen'


         såg inte så god ut kanske haha

Av madelen bergh - 28 juli 2010 16:28

hejhalloppp!

vaknade ganska sent, upp duschade och gjorde mig klar.

sen blev de ner på stan lite, hämtade ut mig körkort också hahah 

fy fan vad fult kortet blev asså, hämskt! :s

aja skit samma, sen blev de att kolla lite på stan hittade en jätte söt

tröja som jag bara va tvungen att köpa! (A) haha', bild kommer.

sen blev de hem käkade lite sen ja har jag inte gjort så mkt mera :/
ikv blire nog iaf filmkväll med tjejerna? jag hoppas på de iaf!

ska fixa lite saker hörs nog ikv


pussmadelen' 


   

Ovido - Quiz & Flashcards