maadelenbergh

Alla inlägg under maj 2011

Av madelen bergh - 31 maj 2011 20:07

jääääääääääääääävlar vilket åskväder alltså.

hade somnat så ringer mamma och frågar om jag är rädd?
jag fattade ingenting, sen hörde jag hur de lät till högt.

kollade ut då ser jag direkt en stor jävla blixt och så är jag själv hemma lyckat!
fyfan vad rädd jag blev! satt till och med och skakade tillslut :$
satt iaf på musik på högvolym dikret! hehe..

sen när jag och mamma skulle åka och handla så ser vi hur det brinner 

på andra sidan vägen.

sen efter ett litet tag kommer det brandbilar, så blixten hade väl slagit ner

och de är inte alls långt ifrån vårat hus :s lite små läskigt.


imorgon äre nattvandring, eller ja nattvandring och nattvandring

åker till matilda imorgon bitti sen kommer simon och hämtar upp oss

åker någonstans sen ska vi gå därifrån i typ 2 timmar ;o

sen åker vi hem vid 10 tiden på kvällen.

hoppas iaf att de blir en lyckad dag! 

 nu sitter jag här & nördar lite men är fetans trött

så ska snart lägga mig och sussssssssaaa


 

Av madelen bergh - 30 maj 2011 20:29

dagen började med att jag försov mig lyckas yaaaaaaaaaap!
chill dag idag men ändå har den sugit!

halv 10 hade vi svenska

sen drog vi hem till jenny ett tag, sen blev de 

att kolla på konsär, käkade sen matte & språk.

va sen kvar till 5 och tränade på kabaren.

vidare för att köpa glass sen drog jag matilda och jenny

hem till tilda för jenny skulle göra slingor (y)

nu sitter jag här och nööööttttar framför datorn!

ska nog snart gå och lägga mig..riktigt tröttiis!


 vad som än händer så kommer du alltid vara MIN hund!  

 jag älskar dig ville! 


Av madelen bergh - 29 maj 2011 19:22

haft två super dagar nere på stan med 

älskling & dom bästa vännerna som finns!


gick upp tidigt imorse drog direkt till borlänge 

hittade två par skor, ett par vita till skolavslutningen

hoppas verkligen dom passar till klänningen bara!
sen ett par helt vanliga svarta.

kom hem käkade lite sen drog jag vidare till sofia

sen gick vi en sväng ner till jenny

nu har jag nästa precis kommit hem, är fetans trött

så ska nog lägga mig och kolla lite film, sköööönt!

skolan imorgon oxååå då -.- *suck*!


 

NU

Av madelen bergh - 26 maj 2011 17:36

sängen film & melon!
mummms! ;) 

Av madelen bergh - 26 maj 2011 14:21

 har sovit hos matilda sen i måndags?
och i natt sov hon här ist ;) härlig vecka alltså!
igår va vi så duktiga så vi sprang till skuthamn & där mötte vi crille

sen gick vi upp till elle & jonas sen kom mammsen och hämtade

oss lite senare.

slutade typ vid 12 tiden, va kvar i skolan ett tag

sen drog jag ner på stan gick lite med marion och josse

 sen tog jag bussen hem så nu sitter jag här!

ska snart ta ngt att äta sen lägga mig och kolla på lite

film tror jag.

typ stressat hela veckan så känner hur jag börjar få ont i magen..

så ska lägga mig och vila lite.

skriver kanske senare ikv om jag orkar (:


   ikv blire då fan att sola!


Av madelen bergh - 24 maj 2011 21:36

fan nu går bloggen segt.. hehe!
iaf elevens val hela veckan, har kabare riktigt chill!
slutar 2 varje dag om inte tidigare ;)

slutade 1 idag, sen drog jag fia jenny hem till annica 

åkte hem vid 4 tiden typ?
somnade typ på en gång hihi..

när jag vaknade va eller&jonas där så dom 

fick sktjussa mig till etna sen, där mötte jag

sofia issa & matilda

vi käkade lite och nu har vi typ precis kommit hem till tilda,

sitter och kollar på bb, typ som vanligt hehe ;)
blir att sova här inatt igen (y) 


 



Av madelen bergh - 18 maj 2011 22:24

studiedag idag då!

fetans najjs assåå!

vaknade ganska sent & hade piss ont i huvet :/

skulle försöka göra so,n men gick inge bra 

så sket i den! gören imorgon ist!

fast sen åkte jag till crille ist hihi

nu har jag nyss kommit till matilda

sover här inatt eftersom carina är borta

så gör henne lite sällskap ;) hehe

   nyårsafton!

Av madelen bergh - 17 maj 2011 21:50

gick precis med i en tävling om att vinna ett silver armband! 

gå in och var med och tävla ni med! ;)
länk ----> http://fashionistah.devote.se/blogs/9926470/taevling--vinn-silver-armband.htm#WriteComment 

Ovido - Quiz & Flashcards