maadelenbergh

Alla inlägg under oktober 2010

Av madelen bergh - 31 oktober 2010 21:52

precis kommit hem från en myskväll hos sofia!

nu ska jag lägga mig & kolla lite tv sen sussa! 

pussmadelen'

Av madelen bergh - 31 oktober 2010 16:39

nu har jag precis ätit lite.

& pratar lite med sofia.

ska höra hure blir ikv hihi'

hoppas på filmkväll!

för jag har ingenting att göra alls :s

btw, blev faktiskt ganska bra i håret 

för en gångs skull.

fast jag är inte riktigt nöjd men säg ngn gång

man är de??

men nu ska jag slänga på mig mer kläder

innan jag fryser ihjäl här.. hihi

pussmadelen'


  

Av madelen bergh - 31 oktober 2010 13:00

nu är färgen i 

hoppas att de blir lite bättre

den här gången iaf!

idag blire nog kanske att följa

med matilda till stallet & ta lite kort.

annars kanske bio med sofia, anna & lisa.

sen ville dom att vi kanske skulle komma

dit på lite filmkväll??hihi'

så vi får se hur dagen slutar.

nu måste jag skynda mig och tvätta ure hära! 

pusssss


   mina änglar!

Av madelen bergh - 31 oktober 2010 10:11

ngn mer än jag som inte visste att man skulle ställa

om klockan idag?? :o haha.

ja jag är väl alltid lite efter(a)

vet faktiskt inte riktigt vad som händer idag?

seg dag som vanligt.

får väl kanske se om jag hittar på ngt med matilda??

om hon inte drar till stallet...

men tycker faktiskt att hon kan stanna hemma för min skull (a)

hade tänkt att ut och springa lite men den iden 

sprack på en gång..jävla tå!

när jag väl ville ut och springa så gåre inte.

nä nu ska jag snart in i duschen.

sen blire att slinga håret lite.


   ännu en fulis! 


Av madelen bergh - 30 oktober 2010 21:49

kom precis hem från stan.

hihi vi busade runt lite.

fast de gick ju inte så bra för mig med min tå :o

som ser ut som en fet köttbulle! hahah'

aja, iaf tack för kvällen tjejor!

nu ska jag lägga mig & kolla lite tv.

vi hö'rs imorgon!

pussmadelen'



  

bjur väl på en fulis som vanligt ;)

Av madelen bergh - 30 oktober 2010 18:41

nu sitter jag hos matilda.

vi ska snart ner och möta upp sofia, anna & lisa.

får se vad vi hittar på nere på stan.

hoppas att de är lite folk bara hihi.

annars drar vi nog hem & hittar på ngt ist.

nä nu ska jag fixa till håret lite sen drar vi.

pussss'en

Av madelen bergh - 30 oktober 2010 10:39

efter sista proadagen gick jag och sofia hem till henne.

fixade oss lite och lagade mat till dom andra tjejerna

skulle komma.

vi hade en mysig liten halloween kväll hihih'

käkade lite, körde ngn lek haha, gick ner lite till billy&erik.

sen kollade vi på lite film när vi kom tbx.

tack för kvällen allihoppa! 

vaknade nyss typ. vet inte riktigt vad som händer idag.

får väl se vad som händer.

men nu kommer de lite bilder från igår

inga många & inte så bra men får duga justnu.

pussmadelen'


      haha, matilda och annica försöker allt äta upp remmarna hihi så sööta            haha allt får avsluta med en mongo bild på mig! 

Av madelen bergh - 28 oktober 2010 19:58

provat klart och allt till imorgon!

& nu sitter batterierna till kameran på laddning!

sååååå taggade för imorgon! hihih'

Ovido - Quiz & Flashcards