maadelenbergh

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av madelen bergh - 18 juni 2010 22:23

blev inge filmkväll med tjejerna ikv :s

så nu blire väl att kolla lite film själv haha :)

nu sitter jag här och lyssnar lite musiik och har tråkigt hiha'

nu snart flyttar vi också, imorgon ska jag börja packa ner nästa allt.
för på måndag elr tisdag typ ska vi flytta in allt, så nu börjar de blir lite

bråttom. lite tråkigt faktiskt att flytta trivdes verkligen här men

hoppas att de blir minst lika bra där borta! 
naaj nu kommer jag inte på ngt mera att skriva hihi ;) 

vi hörs imorgon!


puss

Av madelen bergh - 18 juni 2010 15:22

hej!
tältningen blev inte så värst lyckad hahaha'
somnade typ vid 2 och sen vaknade jag vid 4

och då sprang vi upp för att plocka ihop tältet sen helt plötsligt 

börja de spö regna haha, jag kommer knappt ihåg ngt va så sjukt trött hiha'

men vi gick iaf in och la oss i soffan då och såklart somnade dom på en gång

och inte jag haha ;p men vi sov iaf några timmar i natt.
kom hem typ vid 12, gick och la mig på en gång och sov till typ 3 sen

direkt in i duschen sen blev de att åka och handla lite med mamma och nu

har vi nyss ätit lite tacos mummsii (a'
och nu sitter jag här och lyssnar på lite musik (:

får se vad som händer ikv kanske blir lite filmkväll med tjejerna elr

så blire bara att vara hemma och kanske kolla på ngn film och tat lungt

nej men nu orkar jag inte skriva nå mera.
vi hörs! 


puss



såååå fin låt! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards