maadelenbergh

Alla inlägg under september 2011

Av madelen bergh - 11 september 2011 16:00

kvällen hos isabell blev toppen iaf!
igår blev de bara en slappdag men skönt de med faktiskt.

blire nog de idag med hehe (a)
försökte mig på matten lite men fattar fan ingenting

så skiter i den!
nu kollar jag lite hockey, senare blire käk & film!


   gammal bild.

Av madelen bergh - 9 september 2011 07:49

tjenare!

ska snart dra mig mot skolan

inte så värst kul..är bara trött och snorig!
men ska väl försöka klara mig genom dagen.. 

ikv blire iaf hem till isabell för myskväll!

blire supppppppppppper!


sommar igen tack!!  

Av madelen bergh - 6 september 2011 18:09

ojoj nu vare verkligen länge sen måste jag säga!!
inte alls haft blogg lust men nu blev jag jätte sugen! hihi

skolan idag va väl helt okej har dock haft ont i huvet hela dagen

inte de skönaste! men stog ut iaf.

somnade direkt när jag kom hem! 
så nu har jag precis vaknat, väntar på käk är fett hungrig!!

sen blire nog att läsa lite eftersom vi ska ha läst ut våran bok om typ 1 vecka
och har jag börjat?? haha nej!

aja sen blire att kika idol!


  min älskade tremänning som snart flyttar till falun! :'(




Ovido - Quiz & Flashcards