maadelenbergh

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av madelen bergh - 24 oktober 2011 07:53

igår blev de att hämta matilda då sen hem till henne

och kolla på lite film & käkade! och lite snack.

skönt att man alltid kan prata med dig stumpan!

hem, satt lite vid datorn..sen jaa..de blev väl en ganska sen natt för mig..

nu sitter jag iaf här igen och ska väl snart gå till skolan..

känner på mig att den här dagen kommer bli skapligt väderlös!!


- har inga bilder.


Av madelen bergh - 24 oktober 2011 07:53

igår blev de att hämta matilda då sen hem till henne

och kolla på lite film & käkade! och lite snack.

skönt att man alltid kan prata med dig stumpan!

hem, satt lite vid datorn..sen jaa..de blev väl en ganska sen natt för mig..

nu sitter jag iaf här igen och ska väl snart gå till skolan..

känner på mig att den här dagen kommer bli skapligt väderlös!!


- har inga bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards