maadelenbergh

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av madelen bergh - 26 juni 2011 21:36

drog till örebro!
drog in på ikea + att jag köpte högtalare på rean SÅ NU JÄVLAR BLIRE DUNKKKK!!
sen vidare för elle och jonas köpte soffa! 

direkt när vi kom hem drog jag och mamma in med firmabilen sen

blev de att köpa lite glass och sen vandra hemmåt!
skönt med en promenad och få prata av sig lite, som jag behövde!

imorgon blire att hjälpa elle och jonas att flytta de sista och städa lite

eftersom vi inte gjorde de idag hehe (:

nej nu ska jag fortsätta dunka lite muuuuuuuuuuuuuuuusiik ;)


   


Av madelen bergh - 26 juni 2011 10:58

tjenniiixxeeen!
igår blev de en heldag med syrran & jonas.

nu har jag nyss vaknat och ska snart kila in i

duschen, sen lite senare blire väl att hjälpa elle och jonas

att flytta de sista till lägenheten. sen kanske ikea?(: hoppas på de iaf!


Ovido - Quiz & Flashcards