maadelenbergh

Alla inlägg under juni 2010

Av madelen bergh - 15 juni 2010 15:24

nu drar jag iväg och handlar till ikv,

sen blire hem till issa och ta sällskap med henne

ner till jägarnäs, där vi brudar ska grilla :) haha.
kommer blir en toppen kväll! hihi' , och bilder kommer senare :)

vi ses!


puss 


blläää.
   

Av madelen bergh - 15 juni 2010 11:11

nyss duschat och nu ligger jag här och kollar på lite tv men min

lilla mysiga hund i knät hihi' 

ska snart äta lite frukost sen fixa mig.
vet inte vad som händer på dan men mot kvällen

blire nog att hitta på ngt skoj med tjejerna (: bilder kommer sen isf, haha.

& nu har vi redan börjat flytta lite saker till de nya huset,

men typ på tisdag nästa vecka så blire att flytta allt..
men ändå skönt när allt blir klart, jag längtar faktiskt lite (: hiha.

men nu måste jag äta lite frukost så jag blir klar ngn gång haha.
vi ses!


puss 

Av madelen bergh - 14 juni 2010 22:09

nyss kommit hem från issa och felicia :)
haft riktigt roligt! satt och pratade lite sen

cyklade omkring och hade en massa skoj kan jag lova! 
sen till ok och köpte lite godis haha (a'
tack för en underbar kväll tjejor<3 
imorgon vet jag inte riktigt vad som händer,

men tror att vi tjejer skulle hitta på ngt? grilla? elr ja

de va ngt sånt haha ;) hoppas på en toppen dag iaf!
nu ska jag gå och göra mig en macka sen lägga mig

och kolla på lite tv. hörs imorgon!


pusss 


bjuur på en liten fuling!

  

Av madelen bergh - 14 juni 2010 12:49

aa som ni märker så har jag gjort en ny blogg (: 

hoppas att ni gillar den hihi' :)

vaknat för ett tag sen och ska snart kila in i duschen.
vet faktiskt inte riktigt vad som händer idag men jag

hoppas på ngt roligt haha.
jaa de första inlägget fick bli lite kort men jag skriver ikv ist


puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards