maadelenbergh

Alla inlägg under juni 2011

Av madelen bergh - 2 juni 2011 20:14

vandringen blev super rolig! 

när jag åkte hem ifrån imorse var jag helt frisk

men när jag åkte hem var jag genom förkykld

& hade jätte ont i halsen..

så nu sitter jag här i soffan och är SKIT förkyld och mår piss..

skit kul eller inte!

och imorgon fyller syster år så då åker vi till pappa dit 

de kommer massa folk.

nej nu orkar jag inte skriva mera..

laddar upp bilder från vandringen imorgon om jag orkar! 


 

Av madelen bergh - 1 juni 2011 08:26

tjenare!
nu sitter jag hos tilda om typ en timme

kommer simon och hämtar upp oss sen bär det

av mot vandring med skolan!
hoppas på en RIKTIGT rolig dag som jag vet att vi kommer få ;) hehe

kommer hem ikv så blir nog inge mer bloggande idag


 hehe så söta mina små fjoortisar ;)



Ovido - Quiz & Flashcards