maadelenbergh

Alla inlägg den 9 april 2011

Av madelen bergh - 9 april 2011 20:01

hej eller ngt hehe.

vaknade kekade lite sen drog jag & mammi

ivääg och tränade.
fyfan vad skönt de a att träna asso!

hem duschade, sen tog jag cykeln och cyklade lite!
faktiskt första cykel turen i år hehe.

mamma har åkt i väg till carina en sväääg

så nu ligger jag här hemma i min ensamhet och kollar lite tv

och inte äre nå bra på tvn heller (y) *suck* 

nej nu orkar jag inte skriva mera (a) hehe.


 

tog mig en liten sväng till sjön!

  min lilla älskling som är ute och buusar!


Av madelen bergh - 9 april 2011 11:02

nationella provet gick väl inge vidare..

men kändes ändå inte hel kasst på ngt sätt!
precis i början av andra provet gick såklart

brandlarmet haha..så lyckat ;)
slutade typ vid 12 då drog jag & elin med bella hem

låg och latade oss lite i hennes soffa och kollade lite på tv hehe(a)
lite senare drog elin och då kom simon ist, vi kikade lite film å så.

sen kom mammi och hämtade mig, handlade lite sen hemmåt!
va själv hela kvällen så gjorde mig lite morötter gurka å dipp! hihi sågoottt!

ganska skönt att vara själv faktiskt.


 


Ovido - Quiz & Flashcards