maadelenbergh

Alla inlägg den 19 april 2011

Av madelen bergh - 19 april 2011 20:31

låg ute och solade ganska länge

så nu måste jag fan vara lite brunare! hehe

drog in vid 3 tiden till mamma

sen vidare upp till matilda för att gratta henne.

nyss ätit lite och nu sitter jag och kollar på lite tv :)
imorgon drar jag iväg till kupolen med elin, joel och markus.

 hääärligt


mongobild  

Av madelen bergh - 19 april 2011 09:53

idag är det ingen vanlig dag för idag 

är det bästa matildas födelsedag!
16 år idag bruden!
grattis! hoppas du får en toppen födelsedag! hihi


 

vaknade vid halv 6 :oo

kunde inte sova för att de va så ljust..*suck*

så satt en filt för fönstret hehe

sen vare bara att somna om!

nu är jag vaken igen iaf

funderar på att gå ut och sola lite

sen senare drar jag in till

mamma sen vidare upp & grattar tilda


 


Ovido - Quiz & Flashcards