maadelenbergh

Alla inlägg den 3 april 2011

Av madelen bergh - 3 april 2011 17:17

hihi blir visst att man gör allt man inte ska göra

när man egentligen borde plugga (a)
nu har jag iaf målat naglarna, svart!
och lite vita saker på dock blev dom fula menmen.. hehe.

nu funderar jag om jag ska ta & göra mig lite smoothie!

skulle sitta riktigt fint nu!


 
 

Av madelen bergh - 3 april 2011 15:56

firande gammel mormor igår då.

roligt att träffa alla släktingar osv.

gick med elle & jonas och handlade och lite så

sen följde jag med upp till dom en sväng.

sen blev de hem till sofia.

fixade oss lite, sen drog vi iväg en sväng hihi.
fast kom väl hem vid typ 11 tiden ngt?

pga lite saker som hände hahaha.


sov inte så jätte bra inatt så nu är jag ganska trött måste jag säga

+ att de är söndag, då jag alltid blir seg och allt går så sakta!

har pluggat lite smått iaf , men ska snart fortsätta.

ingenting fasnar i mitt huve ju! jag börjar bli lite smått irreterad!

nej nu kan jag inte sitta här länge hhheh.



   

älskade gammel mormor

 

då va 90 ljus på (y)


Ovido - Quiz & Flashcards