maadelenbergh

Alla inlägg den 17 april 2011

Av madelen bergh - 17 april 2011 19:56

hehe picniken blev lyckad

bara att de blåste lite men de gjorde inget :)
kom hem solade lite till sen kom elin joel och markus

och hämtade upp mig hehe

sen blev de att åka lite bil

så har typ precis kommit hem,

nu ska jag sätta mig i soffan och kolla lite

tv och keka chips! hihi mumma!


   sötnos! 

Av madelen bergh - 17 april 2011 12:38

tog mig en vända ut och solade lite

ska börja sola satan nu! 

brunbrunbrunbrun är vad jag ska bli!
 

 

Av madelen bergh - 17 april 2011 10:31

vaknade nyss.

sitter i köktsoffan och bara tat lungt hehe..

fiifan vad fint väder de är asso!
vet inte riktigt vad som händer nu men

senare mot eftermiddan blire en lite mysig

picnik med familjen någonstans hihi!


   

Ovido - Quiz & Flashcards