maadelenbergh

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av madelen bergh - 7 juli 2010 20:32

onsdag idag..?
vaknade av klockan som ringde vid halv 9... drygt

upp fixade mig lite osv sen vid 10 drog vi till falun

där min syster skulle rönka handen elr ngt? haha (:

efter blev de att åka och köpa lite bra och ha saker hiha'

när vi kom till ludvika åkte jag direkt till körskolan och

gjorde lite tester sen blev de att köra upp, gick faktiskt ganska bra idag med

hoppas på att de går bra imorgon med :) så jag klarar de hära nu! hähä

när jag kom hem somnade jag till lite så sängen trorja? haha sen blev

de ut och spela lite kroket med elle och isac och jag vann ju såklart! :D haha

sen blev de i väg och bada lite skönt efter en varm dag, nyss ätit lite

och nu kollar jag lite fotboll :-) och ska snart fäga håret äntligen! 

nää nu ska jag kolla på fotbollen hörs imorgon


pussmadelen' 


 inköpet från i förrgår trorja de va? hihi'

hittade en fin adidasväska som jag va tvungen att ha haha (:

  

& ett par söta skor (a' haha

  

Ovido - Quiz & Flashcards