maadelenbergh

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av madelen bergh - 1 juli 2010 10:58

tjjjaa...typ?

vaknade för ett tag sen av att de ringde, frågade om han hade kommit till

nå bilvärksta elr ngt...? de är inte första gången dom ringer och frågar om

dom har kommit dit.. dom måste ju typ ha haft vårat nummer förut elr ngt?
iaf sjuktdrygt att dom ringder hela tin ;p

sitter och kollar lite tv nu och ska snart ta och äta lite frukost sen

blire att hoppa in i duschen sen fixa mig osv..

men nu kom jag på att jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig idag/ikv :o

och inte har jag ngt bra heller.. hmm ja hoppas att jag hittar ngt...! 

näääj ska kila nu, men jag skriver nog igen innan jag drar in till stan!


pussmadelen' 


  

så många minnen jag fick med er tjejer!
ville verkligen inte att de skulle ta slut..

alla cuper alla träningar matcher allt..

men nu finns de inge lag kvar synd nog.. :/
jag saknar er/laget så himla mkt ! 

önskar att laget fanns kvar..


Ovido - Quiz & Flashcards