maadelenbergh

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av madelen bergh - 4 juli 2010 23:41

kom hem för ett tag sen, bion va faktiskt bra!
så nu väntar jag bara på 4 som jag tror skulle komma ut?haha

ja jag hoppas på de iaf, tyckte inte att hon skulle ha valt som hon gjorde

men ja jag vet ju inte vad som händer i 4an haha :-)
iaf nyss ätit lite jordgubbar gotttii! och nu lyssnar jag på lite musik 

men tror faktiskt att jag ska lägga mig snart börjar bli ganska trött..

ja jag gör så, vi hörs imorgon hihi' natti!

pussmadelen' 

 

Av madelen bergh - 4 juli 2010 18:54

nu drar jag iväg på bio! vi hörs när jag kommer hem


pussmadelen'

Av madelen bergh - 4 juli 2010 12:15

halloojj.

igår drog jag in till stan vid 8 tiden mötte upp patricia, lite senare 

mötte vi elin och olivia, vidare till donken för att möta viktor och isak (:

gick omkring och kollade typ..? haha. nää jag orkar inte skriva nå mera om igår haha tack alla iaf för en mysig/rolig kväll! ♥ 

vaknade för ett tag sen, nyss ätit lite och ska snart in i duschen.

och senare kommer moster hit och hälsar på lite länge sen hihi'

sen ikv blire bio..twilight 3 tror jag de va?

nää nu ska jag in i duschen..sen måste jag väl städa mitt rum..*drygt*

nepp skriver senare


pussmadelen'

bjuuur väl på en fuling

  

Ovido - Quiz & Flashcards