maadelenbergh

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av madelen bergh - 2 juli 2010 12:12

igår blev de la-festen

först åkte jag hem till issa sen cyklade vi ner och mötte upp dom andra på stan,

vi käkade och gick runt.. ja typ? senare gick vi och mötte jenni lite, eller ja först

satt vi och bara snackade lite sen drog vi in till stan i gen kollade på linda hahaha.

lite senare tog jag sällskap med henkii hem haha :)
och jag måste bara berätta en sjukt rolig sak, när vi hade kommit en bit

så såg vi en gubbe gå uppe på vägen ungefär som att han inte visste att de fanns

en cykelgångbana? haha, iaf först trodde vi inte att han hade nå armar sen helt 

plötsligt när vi knappt såg han så hörde vi

gubben: hej!
henke: hej?

gubben: jag är på väg till min sommarstuga
henke: ja jag med

men grejen va att gubben snackade ju i mobilen HAHAHA , de kanske inte låter

så kul men de vare allt! haha.

idag blire nog ludvikafesten med fia, matilda, marion, elin, annica och clara..? fick jag med alla? haha ja jag trore iaf :)

nääj nu ska jag ut och sola lite tror jag sen börja fixa mig


pussmadelen'


     

Ovido - Quiz & Flashcards