maadelenbergh

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av madelen bergh - 15 juli 2010 20:30

länge sen jag skrev nu.. jo jag vet. men jag har varken tid elr lust.

igår, sov ganska länge sen ut och solade lite, men inte tycker 

jag att jag blir nå brunare :/ skit samma haha.

mot kvällen gick jag och möte andreas, va lite vid sjön osv mys :$

hem sov, vaknade typ vid 11 imorse upp solade sen blev de in i duschen

fixade lite osv.. emhh kom nyss hem va och träffade andreas lite<3hihi'

aja, nu sitter jag här iaf och lyssnar lite musik, ska nog snart lägga mig och

kolla lite film.

imorgon vet jag inte vad som händer riktigt? lördag blire nog hem till belliis?

ja jag hoppas på de iaf! :) men nu ska jag lägga mig och kolla lite film


pussmadelen'


slängde in en låt också, haha'


Ovido - Quiz & Flashcards