maadelenbergh

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av madelen bergh - 4 februari 2011 20:15

  


kom hem från matilda & carina för ett tag sen.
blev faktiskt att handla lite bra sakert till håret (Y)

kommer nog upp bilder senare när vi får hem sakerna sen :) hihi. 

nu ska jag be mamma massera mig har satans ont i ryggen! 
sen ska jag nog ta och sola lite sköööööööööönt! :D

nu ska jag kila!
puss 

Av madelen bergh - 4 februari 2011 20:02

hittade massor med häftiga skor!
men förstår bara inte hur man ska kunna gå i dom ;) haha.


        

Av madelen bergh - 4 februari 2011 15:32

drog hem från skolan tidigare i dag.

fett ont i huvet.

men nu har jag sovit & proppat i mit ipren (y)
snart tar jag en buss in & möter mamma sen

åker vi hem till matilda.

de skulle vara nå shampoparty eller ngt.
hhih de blir nog roligt! :)

hörs ikv!

puss 


  

Ovido - Quiz & Flashcards