maadelenbergh

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av madelen bergh - 12 februari 2011 18:55

åkte till pappa ganska tidigt imorse.

åkte direkt till sörbo för att kolla lite cross hähä..

sen vidare hem, bara chillat och försökt lära pappa

spela gh haha... ja jag kan ju inte påstå att de gick så värst bra ;)

nyss käkat lite iaf, blir väl att nöta datorn hela kvällen antagligen.

imorgon drar vi till norberg men nu kommer jag inte ihåg

vare va vi skulle göra där sen blire iaf en sväng förbi farmor.

hörs kanske mera ikv annars imorgon

puss


  

sommar nu tack!

Av madelen bergh - 12 februari 2011 11:00

blev inge bloggande igår, nej jag vet.
orkade inte hähä.

nu håller jag iaf på att packar lite,

sen blire fix, & käka sen drar jag till pappsen.
vi hörs mera ikv 

puss


  

suddigbild jag vet, men iaf en bild från fotsal (stavningen)

på killarna ;)

Ovido - Quiz & Flashcards