maadelenbergh

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av madelen bergh - 7 februari 2011 16:10

så jävla många bilder har jag tagit bort nu

ändå behöver jag ta bort så mycke mera!
men orkar inte just nu..förstår inte hur de kan

vara så mycke??? :s 


nu sitter jag och dunkar musik & har ont i ryggen hähä..
för att jag va så smart & absolut skulle stå på händer på gympan

och jag visste redan innan att jag skulle göra illa mig 

för de gör jag alltid..hähä.. och så klart de första jag gör

är att ramla haha.. bra gjort säger jag bara! ;)
ska snart äta sen blire nog sängen har sjukt ont i huvet så blir nog film ett tag.
imorgon nationella prov.....BUUUHHUU :'(  

hoppas fan att de går riktigt bra nu!

ska kila nu! 
puss 


   taggar till imorgon.....elller?!?!?!



Av madelen bergh - 7 februari 2011 07:16

igår hockey!
ludvika-älvdalen

vet inte riktigt hure slutade tror ludvika

vann med 6-5 eller ngt,
efter matchen drog jag & elin upp till akuten

för å kolla hure va med patrik.

hoppas han mår bättre nu iaf!

sen blev de hem till mig &
kolla tv & chips! goooottttii.

haft en super rolig dag!
tack elin!

nä nu måste jag skynda mig så jag inte

missar bussen hehe.

hörs sen!

puss


 

Ovido - Quiz & Flashcards