maadelenbergh

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av madelen bergh - 27 februari 2011 17:59

blev inge gymmande men de blev ut och springa ist!
nu känner jag mig duktig haha (y)
nu ska jag sola lite sen hoppar jag in i duschen.
senare ikv blire solsidan & wallander! hääärligt
imorgon åker jag med mamma in vid 7 typ

vid 8 går bussen mot stockholm! feta najjjs

nä nu ska jag in & sola

puss


  

1-4

Av madelen bergh - 27 februari 2011 12:43

synd nog förlorade leksand...bllläää!

men de va iaf en sjukt härlig upplevelse!

och en härlig stund med mina älskade vänner hihi :D

kunde inte ha blivit bättre! eller jo att leksand vann 

men förutom de ;) hähä.

har precis kollat lite film, ska nog snart äta ngt

sen vänta på att mamma ska komma hem sen 

drar vi och gymmar & får bort lite fett (Y)

här kommer lite bilder från igår iaf ;)

kanske kommer några mera sen om matilda skickar :)

          haha så jävla fult alla gubbar står på ett led & pissar hahahaha  sjukt coolt dom hade lagt ut 15 000 marschaller över hela gräsmattan!




Ovido - Quiz & Flashcards