maadelenbergh

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av madelen bergh - 8 februari 2011 22:22

har inte hunnit med och solat än..

mår helt konstigt så har legat & vilat lite.

mår lika konstigt än..hm.. vet inte vad som är fel.

hoppas jag är bättre imorgon iaf! 

nu lyssnar jag musik, ska snart slänga mig i sängen

och slå på en film tror jag.

hörs imorgon ist

puss


   hahah..vi är så snygga! speciellt på gympan! eller vad säger du beeeeeem? ;)



Av madelen bergh - 8 februari 2011 16:16

nationella provet idag gick inte så bra??
inte vad jag kände iaf.. hann inte ens klart med allt!
menmen..ska försöka lyckas på torsdag ist! :)
ska snart ta mig ngt att äta, om jag orkar! hähä.
sen blire nog att sola lite! jag skkkkkkaa bara bli brun så äre!
hörs ikv 

puss


dagens outfit! 

  

  

oseriös bild..heh

Ovido - Quiz & Flashcards