maadelenbergh

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av madelen bergh - 10 februari 2011 21:20

  

precis kollat på stylisterna! 
tycker faktiskt de är ett roligt pogram synd

bara att de inte går på tvn :)hähä. 

nu ska jag in i duschen sen blire att sussa.
hörs mera imorgon

puss 



Av madelen bergh - 10 februari 2011 18:40

bild tagen från google

 

nyss käkat pannkakor..mumms
nu sitter jag & dunkar musik & kikar runt lite!

senare blire nog att kika lite hockey hähä.

imorgon vet jag inte vad som händer?
får se om jag åker till pappa eller inte :)

puss 


dagens låt!

Av madelen bergh - 10 februari 2011 17:28

hel skön dag!
nationella provet gick faktiskt ganska bra (y)
sluta 11 då drog jag & elin ner på stan

kikade lite, sen mötte vi joel och gick å fikade! 

joel drog hem och jag & elin fixade lite saker,

sen drog vi upp till han :)
nyss kommit hem & ska snart äta är fan as hungrig!
sen blire nog att nördaaaa dator hela kvällen antar jag :)hähä.
hörs senare  

puss


  

Av madelen bergh - 10 februari 2011 07:25

nu ska jag skynda mig till bussen.
idag äre nationella prov igen...uuuh!

skriver när jag kommer hem 

puss

Ovido - Quiz & Flashcards