maadelenbergh

Alla inlägg under februari 2011

Av madelen bergh - 2 februari 2011 19:04

efter skolan drog jag matilda, jenny & fia

ner på stan dom skulle simma 

skulle egentligen kolla på,

men stack hem ist!

la mig & kollade lite tv

men råkade somna som vanligt..

så vaknade för ett tag sen & nyss käkat

 blir väl å sitta här ett tag & lyssna på musiik.

puss


  

minnen♥

Av madelen bergh - 1 februari 2011 20:08

nästan skrivit klart ''uppsatsen''

blev verkligen inge bra eller lång.

men de skiter jag i nu har inge ork.

nu blir durren sen sussa.

puss


  

Av madelen bergh - 1 februari 2011 16:59

sovit nästan hela dagen,

har inte alls lika ont nu tur nog! (y)

ska väl snart äta ngt har inte ätit nå idag

men är ändå inge hungrig?? konstigt.

sen ska jag väl göra klart den dumma

uppsatsen eller vad de är..bllää!

puss


   hahah ngt som alltid händer när jag har tråkigt..!

Av madelen bergh - 1 februari 2011 11:49

blev att vara hemma idag..

helt slut i kroppen vet inte varför

har inte gjort ngt speciellt heller..hm

sen har jag fetaste mensvärken!
åå jag hatare verkligen!

nu har jag precis gjort mig lite smoothie

och ska lägga mä och kolla lite tv..

och bara vila.

hörs senare

    

Ovido - Quiz & Flashcards