maadelenbergh

Alla inlägg den 1 september 2010

Av madelen bergh - 1 september 2010 21:36

kom precis hem från bion.

om jag inte sa de tidigare så va

jag och kollade på bröderna karlsson haha.

faktiskt ganska bra fast lite sorgsen hihi'

jaja nu ska jag göra mig en macka och 

sätta mig och plugga som är så roligt -.- nooooooot!

men måste väl göra de nu..

sen blire väl och slå på en film och sussssa.

vi hörs mera imorgon

pussmadelen'


  

Av madelen bergh - 1 september 2010 17:57

blev skolan idag.

inte spec kul men roligare än

att ligga hemma iaf.

ganska skönt dag hade, hemkunskap, iup & bild.

efter skolan blev de hem, pluggat lite fast råkade somna hahah (a'

och nu sitter jag här lite och ska snart äta

sen blir bio (y) 

och imorgon har vi massa jävla engelska ord och 

jag kan dom inte heller ;o synd om mig..!

sen fredag har vi so prov typ, och nå annan engelska läxa??

hinner fan inte med ett piss..

så de blir väl antagligen att sitta uppe hela kvällen

och plugga..? hmm får nog bli så.

nää nu ska jag äta lite! 

vi hörs senare

pussmadelen'


  

Ovido - Quiz & Flashcards