maadelenbergh

Alla inlägg den 20 september 2010

Av madelen bergh - 20 september 2010 19:27

morsningkorsning!  

vanlig dag som vanligt.

skolan sen hem, käkade lite

sen blev de ut på en promenad, skönt!

nu sitter jag här och bara har allmänt tråkigt och mår sjukt illa..

och inte vet jag vad jag ska göra heller

blire säkert att lägga sig framför tvn lite 

annars sitter jag säkert här (a)haha.

imorgon kväll blire nog hem till belliis

och kolla på idol hihi mysigt! :)

sen helgen blire nog till kopparberg (y)

nää nu ska jag kolla igenom läxan lite sen får

vi se vad som händer.

pussmadelen'


  

syster & jag hihi.

Av madelen bergh - 20 september 2010 07:09

hallojj!

kvällen med tilda blev jätte mys (a) 

tack för kvällen matilda! :)

sen lördag blev de först lite hockey

sen drog jag och matilda till gränges

skulle kolla lite men fanns väl direkt inte

så mycke att kolla på haha, helt dött!

aja åkte hem ganska tidigt.

igår blev de till säter och hälsa på kusinerna.


nu har jag precis gjort mig klar och ska snart 

kila till bussen.

vet inte riktigt vad som händer idag, men de visar sig.

nää nu måste jag kila så jag inte missar bussen (:


pussmadelen'


 

snyggingen själv får stå för bild!  

Ovido - Quiz & Flashcards