maadelenbergh

Alla inlägg den 24 september 2010

Av madelen bergh - 24 september 2010 11:33

provet gick inge vidare.. hoppas iaf att jag får godkänt!

nu sitter jag hos tildis med hon och fia hihi'

snart kommer tildas kusin och hämtar upp oss så

drar vi till hörken, sen vidare till kopparberg.

blire väl att vara där hela kvällen.

sen imorgon får vi se om jag drar till pappa

elr om jag är kvar med dom.

nej nu måste JAG göra mat eftersom dom

håller på och fixa sig...haha

vi hö'rs!

pussmadelen'


tider man saknar..   :/

Av madelen bergh - 24 september 2010 07:21

nu e jag klar!

ska när som hälst kila till bussen.

prov idag.. uuuh!

efterskolan blire hem till tildis en

sväng sen vidare mot hörken.

efter bär de av mot kopparberg

så kommer nog inte kunna skriva nå mera 

föns imorgon. så ni får ha de bäst!

vi hö's!

pussmadelen'


   fick bli en bild på mig och tildis hihi'

Ovido - Quiz & Flashcards