maadelenbergh

Alla inlägg den 17 september 2010

Av madelen bergh - 17 september 2010 19:16

tjjja!

nu sitter jag hemma hos tildis.

kom hit för ett tag sen va meningen

att jenny och annica skulle komma också

men nu kunde dom inte.. :/

så blir väl bara jag och tilda men de

blire lika bra för de hihi!

sitter och kollar lite film sen blire

lite godsaker på de (a)

& nu har sofia åkt till london :(

kommer sakna dig sötnos!

nej nu ska jag vara lite social med tilda!

hör's


pussmadelen'

 

  

min söta belluur får stå för bild! (a)

Av madelen bergh - 17 september 2010 17:59

nu drar jag till tiilda skriver mera när jag kommer dit


puss

Av madelen bergh - 17 september 2010 07:12


     

leksands bild! mina SÖTNOSAR


sitter här med tandborsten i mun hihi'

ska snart dra till bussen.

har engelska läxa idag också toppen

och kan jag den då? nej!

så får väl se hur de kommer gå.

nej nu måste kan sätta på mig jackan

och dra till bussen.

vi hörs senare

pussmadelen'

Ovido - Quiz & Flashcards