maadelenbergh

Alla inlägg den 23 september 2010

Av madelen bergh - 23 september 2010 21:15

så sjukt trött på att plugga!

så nu lägger jag mig fan och sover!


godnatt!

Av madelen bergh - 23 september 2010 17:35

sitter och pluggar satan!

svenska prov imorgon..

typ 1000 jävla ord och ett helt häfte!

inte har man pluggat heller..uuuh hur ska de här gå??

imorgon blire nog att åka till kopparberg med 

matilda och sofia och sen blire att slagga hos

tildis pappa.

lördag vet jag inte än blire nog kanske att

åka till pappa då men vi får se.

näj nu måste jag verkligen plugga!

vi hör's!

pussmadelen'


& lite bilder sen igår

när vi klädde ut oss lite till musiken hihi'

  

matilda

 

annica

 

jenny

  

bellis

     

bella & matilda

  

& allt får sluta med en smexxxii

bild på mig och sofia hahaha!

Ovido - Quiz & Flashcards