maadelenbergh

Alla inlägg den 16 september 2010

Av madelen bergh - 16 september 2010 18:17

nej inte hittar jag papprena heller haha..lyckat!

hoppas bara att annica är så snäll så hon kan skicka dom till mig? (a)


nyss fixat och lite så med naglarna..kanske inte så lyckat men

ändå lite kul hihi'

nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på?

senare blire iaf idol om de nu är ikv? haha :)

aja, vi hörs! 


puss


   bild på mig och söta jenna från den lilla promeniixen idag (a)

Av madelen bergh - 16 september 2010 16:22

hejhoppiii! 

känns som de va en evighet sen jag skrev,

men har haft massa läxar/prov så inte hunnit alls..

men nu skriver jag lite iaf!


va ju och kollade på bio med sofia den va helt okej faktiskt.

igår blev de iaf leksand-mora!

skit bra match verkligen hihi'

och så klart så vann dom också 7 - 1 fiiiffaan så bra :D

tack för kvällen tildiis och fia! 


idag blev de till skolan som vanligt -.-

hade jävla fysik prov som gick åt helvete..

de man skulle kunna enligt han va inte ens med på provet :o

på IG för min del..

sen blev de iaf hål timme skit skönt, så vi drog hem

till jenna och va där ett tag sen skulle vi gå nån

promenad fast vi gick lite ''vilse'' ;) så vi skulle komma

snabbare tbx haha.

men nu sitter jag iaf här hemma kom precis hem.

ska väl snart ta mig något att äta sen plugga..

som vanligt kanske man kan säga?

om jag ens har pappret med alla glosor hemma haha

hoppas väl på att jag inte har så jag slipper hihu.

blev att ta lite bilder från idag men jag ska försöka

hitta sladden till mobilen så bilderna kanske kommer in ikv :)

vi hörs senare

pussmadelen'


  

Ovido - Quiz & Flashcards