maadelenbergh

Alla inlägg den 21 september 2010

Av madelen bergh - 21 september 2010 21:10

nyss kollat på idol och nu ska jag slänga mig i sängen.

blir kanske att slå på film hihi som vanligt kanske (a)

vi hörs mera imorgon!

pusss


    

Av madelen bergh - 21 september 2010 19:27

käkade för ett tag sen.

& nyss fixat lite på mitt rum så nu

är de lite bättre än före hihi'

nu väntar jag bara på att klockan

ska bli 8 så jag kan kolla på idol haha.

imorgon blire nog skolan, mår lite bättre

nu iaf men har fortfarande ont i huve menmen..

vi hör's! 


alla har väl varit små haha (a)

  

undra varför dom kallade mig för lillamy (a)

  


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 


jag är så jävla trött på allt nu!

snälla försvinn från mitt liv!

jag mår inte bättre av att jag

har dig!

lovar en sak men håller de fan inte..

visste hur de skulle bli!


Av madelen bergh - 21 september 2010 12:48

aa.. exakt vad mitt huve gör!

och inte har vi nå ipren hemma heller..lyckat.

ska skriva lite här sen lägga mig och vila lite

så kanske de gör över till slut.

iaf, pratade nyss med tilda och imorgon

blire hem till bellsiii ist och plugga lite sen

idol med tjejorna! vet inte om alla ska vara med 

med hoppas på de? hihi'

hör's senare!


 

gammal bild! 

Ovido - Quiz & Flashcards