maadelenbergh

Alla inlägg den 26 september 2010

Av madelen bergh - 26 september 2010 21:17

ligger och kollar på lite tv.

men ska snart sussssa

hör's imorgon

pussmadelen'


  

 gammal bild!

ska jag ha rött 

eller mörkt??


   

Av madelen bergh - 26 september 2010 18:22

    

de är bara du som förstår mig!


har nyss fixat lite på mitt rum

så nu ser de iaf lite bättre ut haha.

ska nog ta mig en promenad sen

blire att kolla på ensam mamma söker (a)

sen ska jag slänga mig i sängen är 

skit trött verkligen! 

hör's mer senare!


slängde in en låt också

Av madelen bergh - 26 september 2010 15:56

hejhallå!

fredagn & lördan hare blivit 

kopparbergs marken men tilda och sofia.

blev att sova hos matildas pappa från 

fredan till lördan.

träffade massa roligt folk!

skit rolig helg tack tjejor!

jag älskar er!

söndag idag.. 

alltså skolan imorgon blää..!

hoppas bara att veckan går fort!

för till helgen blire ullared hihi'

nu sitter jag här och lyssnar lite musik

ska snart ta mig ngt att äta,

funderat på om jag ska ta mig en sväg

till pappa.. lite sent menmen.

neppps nu ska jag kila skiver kanske senare

pussmadelen'

  

hihi kanske bara 

sofia och tilda som

förstår bilden men

jag älskar er! 

Ovido - Quiz & Flashcards