maadelenbergh

Alla inlägg den 2 december 2010

Av madelen bergh - 2 december 2010 18:34

precis kommit hem.

nu har jag handlat julklapp till mamma.

skönt att ha ngt klart.

nu ska jag bara handla ngt till elle också.

men de ska jag nog hinna med hihi.

nu ska jag nog göra mig lite te igen

sitter & hostar så jag håller på att syp..

de bara kom helt plötsligen..hm..konstigt..jaa!

sen blire nog lite tv! 

sen sussssa!

imorgon blire nog skolan iaf..

vi hör's sen

pussamadelen'


  

mummms! hihi



Av madelen bergh - 2 december 2010 15:38

   mår lite bättre justnu.

   huve värken är nästan borta 

   men de svider som fan i magen.

   hade lika igår med?

   okej för att jag inte har ätit sen igår 

   i skolan men de kan ju inte vara därför???

   hade ju lika innan jag åt.

   men äsch skit samma. hoppas iaf att de går över nu!

   snart nog snart åka iväg & köpa mammas julklapp 

   sen blire hem & vila!

   hörs senare

   pussmadelen'



Av madelen bergh - 2 december 2010 13:06

blev inge skola idag mår inge.

nu sitter jag & dricker lite te gott!

önskar att jag mådde bättre så jag

kunde gå till skolan.. jag orkar inte vara hemma

så jävla tråkigt. finns inget att göra! 

ska väl snart slå på en film eller ngt

och bara vila. så jag kanske mår bättre till imorgon!

puss


  

Ovido - Quiz & Flashcards