maadelenbergh

Alla inlägg den 15 december 2010

Av madelen bergh - 15 december 2010 18:55

hejhallopppp!


skolan idag jävligt chill faktiskt! 

tre lektioner sen drog jag sofia jenny annica & matilda

hem till issa och myste lite hihi.

kom hem för ett tag sen nyss käkat lite.

men känner mig så in i helvete hängig orkar typ ingenting

& så börjar jag få ont i halsen ockås (y) jippppii! eller????...

så nu ska jag lägga mig i sängen och slå på en film eller lite tv.

hörs mer imorgon

puss


   hihihi

Av madelen bergh - 15 december 2010 06:58

godmorgon!

är nästa klar för att dra till bussen.

ska bara platta håret lite höhö.

idag ganska chill dag.

tre lektioner hk , bild & iup?

då ska jag göra klart fysikprovet -.-

sen har vi väl antagligen musikprov också..

som jag inte har tränat ett piss på. 

tror till och med jag har papperna i skolan..

bra madelen bra! 

men skit samma nu får jag IG så fårja hahah ;)

nu ska jag platta håret lite snabbt så den inte 

brinner upp (a) höhö.

puss


   mina sötnosar hiih

Ovido - Quiz & Flashcards