maadelenbergh

Alla inlägg den 9 december 2010

Av madelen bergh - 9 december 2010 19:10

har inte kunnat pluggat ngt.

har legat i sängen för de mesta.

har så jävla ont i huvet så de är inte sant!

tror fan jag har feber..sjukt jävla drygt.

nu ska jag iaf försöka mig på musiken lite.

bli inte att skriva nå mera idag.

så hörs imorgon

puss


   min bebiiis

Av madelen bergh - 9 december 2010 13:56

vbu dag!

valde handels, så har varit på 

högberget ett tag.

dom snackade massa sen fick vi se lite vad dom gjorde.

jag blev faktiskt lite sugen på att gå där.

men vi får väl se hure blir om jag inte hittar ngt annat.

kom hem för ett tag sen just nu sitter jag och försöker

plugga på musiken..men tror ni de går så bra eller??

haha nä knappast.

kommer ju inte kunna lära mig alla dom där skit sakerna utantill.

sen ska vi ju kunna lyssna på nå jävla låt och veta vare är

för instrument men hallå hur ska man kunna veta de låten

kommer ju från stenåldern??hm..konstigt värre! menmen..

ska väl försöka plugga vidare nu skriver kanske senare.

hihi puss.


   har man trååkigt så har man..höhö

Ovido - Quiz & Flashcards