maadelenbergh

Alla inlägg den 30 december 2010

Av madelen bergh - 30 december 2010 22:47

drog till borlänge imorse med tilda & sofia.

skulle egentligen inte köpta ngt!

men som vanligt kan jag inte hålla mig.

men blev inte så mycke iaf.

ett svart linne

rosa mjukiis tröja typ.

blåå mössa

efter drog vi i alla fall hem till tilda

hon färgade håret på sofia (brunt) 

blev ass najjjjs! ;)

kom hem för ngn timme sen.

mammsen hade hämtat min nya

tv på posten. så har tagit upp den och 

skulle starta den men vi får fan inte påren!!
gör vi fel eller äre bara skit de hära!

aja mor ska iaf ringa och klaga imorgon

och se om vi får en ny eller om vi helt enkelt

har gjort fel men de tror jag då inte. 

imorgon kommer i alla fall matilda, marion & issa hit

hihi och firar lite nyååår! 

kommer bli suuuuuuper! 

nu ska jag ta mig ngt att äta börjar 

känna hur hungrig jag är..

hörs mer imorgon!

puss




Av madelen bergh - 30 december 2010 09:16

gick upp typ 8

fixat mig lite osv..

men går inte att platta ut lockarna sen igår!

får lite smått panik .. får väl gå med halv lockigt hår..fint! eller inte.

aja ska i alla fall dra till borlänge med matilda, sofia & carina.

får se om de blir nå köp eller inte.

har ju inte direkt pengar..

eftersom jag köpte ny tv som jag hoppas kommer idag!! :D

aja nu lär jag skynda mig!

puss

Ovido - Quiz & Flashcards