maadelenbergh

Alla inlägg den 27 december 2010

Av madelen bergh - 27 december 2010 21:47

lyckad dag!

drog in till matilda sen vidare

och skulle sola.

precis när matilda solat klart började

larmet låta haha...

jag trodde de va brandlarmet och lykte

upp dörren för att kolla och där inne stog matilda

och inte hunnit klätt på sig än...hahaha.

iaf de va ngn där som hade råkat glömt att larma av 

i nå rum hon skulle in i.

så när jag skulle betala för att jag skulle ju oxå sola

då fick jag de gratis för hon tyckte synd om oss eller ngt 

blev billigt & bra! (y)hihi.

efter gick vi iaf in till stan och kollade lite

blev att handla 4 ringar? tror jag de va? höhö.

hem till matilda hon färgade håret på mig (mörk brunt typ?)
käkade lite sen kom mammsen & hämtade mig.

nu sitter jag här och dricker vatten för fulla muggar!

helt sjukt kanske har druckit 3 glas nu och jag är fortfarande

törstig äre normalt eller??

sen har jag börjat skaka jätte mycke.. jätte läskigt faktiskt..

vettefan vad som händer mää mig..? drygt äre i alla fall!

nu ska jag nog ta mig ngt att äta sen slänga mig i sängen

och kollar lite film!

puss på er!


hahah minnen man aldrig glömmer!



   hihi busdag hos beeem   badade typ mitt i natten?? 

men de va då förjävligt sköönt hihih!

Av madelen bergh - 27 december 2010 12:25

duschat fixat mig lite smått.

ska snart ta mig ngt att äta

sen drar jag till matilda.

får se vad vi hittar på

blire iaf ner och sola lite hihi.

skriver när jag kommer hem senare.

puss


   bild från google  

Ovido - Quiz & Flashcards