maadelenbergh

Alla inlägg den 29 december 2010

Av madelen bergh - 29 december 2010 20:38

japp drog till västerås vid 10 tiden.

skulle vara där vid halv 1.

men när vi kom fram till skrapan

insåg vi att vi skulle åka HISS upp till

19 våningen och man såg nixsom ut??
hallå! tror ni jag va rädd eller??
fyfan men jag lever ju! :D hihi! 

jätte roligt att bli sminkad & fixad.

och super kul att ta korten

synd bara att inga kort blev nå bra..

men jag hade iaf kul!

fast mammsen va så snäll

och köpte ett par skor åt mig (a)

alltid bra att köpa ngt när man är lite sur hihi (A)

har nyss snackat med beemsan

om nyår men vi kom inte fram till ngt

blir jag förvånad?? haha..

ska snart snacka lite med bella oxå

får se vad vi hittar på.

och sen ska marion kanske oxå vara med?? skööjjsigt vi ska ha hihi!

nu ska jag nog ta mig ngt att äta har fan inte ätit på länge 

och känner att jag börjar skaka lite..

har börjat inse att jag skakar när jag har ätit dåligt..hiih.

så bäst jag äter ngt nu.

puss


högt jaaaaaa! (google bild)

  

aa fick väl bli lite bilder iaf då..

blev inte så värst nöjd med ngn av alla..

men här kommer iaf några av dom.


  

           

Ovido - Quiz & Flashcards