maadelenbergh

Alla inlägg den 6 december 2010

Av madelen bergh - 6 december 2010 21:39

har setat här i typ två timmar

med papperna framför mig

men inte har jag öppnat dom än..haha.

äre jag som satsar på mvg eller??

nää tror inte de får bli så den här gången.

fast kan ju alltid hoppas på att de går bra ändå.

nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på

pentionärsjävlarna sååå bra hihi!

puss

  

sommabild!

.

Av madelen bergh - 6 december 2010 19:54



varför kan jag aldrig få de jag vill ha..

Av madelen bergh - 6 december 2010 19:13

nu har sofia & jenny precis åkt!

dom kom hit vid typ halv 4

vi har kollat på ngn syk film? hihi

busat & massa mera.

nu skulle jag egentligen behöva

plugga.

men orkar man de?? 

näääädu!

så blire väl att sitta 

här ett tag sen blire pensionärsjävlar

om de nu heter så haha.

puss

  

hahah fia & sin gulliga bannnnnan!

Av madelen bergh - 6 december 2010 14:05

        

bild tagen från google

Hallonsmoothie

sen lägger man allt i en mixer sen klaart! ;)haha.


låter super gott eller vad säger ni? ;)

enkelt att göra oxå! 

tror jag ska göra mig lite sen lägga mig 

och kolla på lite film hihi.   

puss


Av madelen bergh - 6 december 2010 07:17

godmorgon!

vaknade imorse av sprängande huve värk

& as ont i käken..

vettefan hur jag har sovit egentligen.

men jävligt ont göra iaf!

snart snart dra till bussen.

bryt dag idag (y) sköönt vill jag lova!

puss


  

sötnosar

Ovido - Quiz & Flashcards