maadelenbergh

Alla inlägg den 13 december 2010

Av madelen bergh - 13 december 2010 20:15

haha ah lucia idag då.

va så in i helvete nervös.

men nu äre över wiiihoo!

gick väl skapligt bra?

bara att ingen sjöng när vi skulle gå ut tahha.

hade iaf de hela dagen typ skönt att slippa skolan höhö.

efter hade vi iaf matte prov ;o woopps hur gick de då??

SKIT.

sen språk sen HEM.

snacka om att jag är trött helt sjukt.

somnade till på bussen så höll på att glömma hoppa av (a)

somnade när jag kom hem skööönt.

är fortfarande sjukt trött ont i hela kroppen

orkar verkligen ingenting.

vad händer??

vill fan inte bli sjuk nu??

men hoppas att de går över till imorgon iaf.

nu ska jag plugga lite om jag kommer från datorn

och om jag orkar.

ska lägga mig tidigt så jag pallar skolan imorgon.

nää nu ska jag kila!

pussss


  

Ovido - Quiz & Flashcards